uzahvati перша в Україні творча команда, яка працює у жанрі імерсивних проєктів. З 2016 року ми створюємо авторські театральні та не театральні проєкти.

uzahvati — це 7 репертуарних вистав та понад 17 тисяч глядачів.
uzahvati — це більше ніж 10 ексклюзивних імерсивних подій.

Приватні події від команди uzahvati

Франчайзинг вистав команди uzahvati
стрелка 2

запуск нових продуктів, презентацій ЗМІ та тимбілдингів для компаній

стрелка 2

дні народження, пропозиції та весілля для приватних клієнтів

Франчайзинг вистав команди uzahvati 1
Франчайзинг вистав команди uzahvati 2
Франчайзинг вистав команди uzahvati 3
стрелка
Ми хочемо, щоб люди згадували про події команди uzahvati як про досвіди, які змінили ракурс невеликих звичних речей, а може — навіть змінили ціле життя…
Тому наші проєкти дарують новий емоційний досвід і трансформують учасників.
імерсивний проєкт — це не свято від event-агентства
це ексклюзивна вистава в імерсивному жанрі від творчої команди.
Створюється на основі вашого запиту та нашого авторського сценарію.

Ми підбираємо місце дії (завжди не театральне), проводимо кастинг акторів, створюємо декорації та світлову партитуру. Організовуємо постановчий та репетиційний процес.

Звичайно, для вас це стане святом, але іншим. Особливим. Емоційним, чуттєвим, таким, що запам'ятовується. Із залученням почуттів.
І зі змістом.
фундамент нашого з вами майбутнього «будинку» — довіра
творча команда підійде до завдання відповідально — дізнаємося про цілі, очікування і всі деталі, необхідні для постановки.
Можливо, це буде дуже особиста розмова. І навіть не одна.

Далі ви погодите задум майбутнього проєкту, а творче бачення залишите за нами. Адже для цього ми з вами зустрілися, правда?
для нас важливі атмосфера, деталі, акценти
гості події не присутні й не дивляться, а занурюються, беруть участь та проживають.
творчість не має меж, але має обмеження
тому терміни на створення проєкту для вас — від одного до двох місяців.
Близькі наші цінності?
Разом створимо новий емоційний досвід для вашої події.
стрелка 2
стрелка 2
Кейс: ексклюзивний імерсивний пролог перед прем'єрним показом документального фільму «Вічно танцююча людина» на НСК «Олімпійський" (Київ), 2021

Партнери: «MONATIK Corporation»

Строки: 21 день (від зустрічі з MONATIK до прем'єри)
Особливості: гості прем'єрного показу надягли навушники й занурились у 20 хвилинну імерсивну дію, шлях якої почався з «Палацу Спорту», а закінчився на НСК «Олімпійський». Досвід створений для занурення у почуття, емоції та думки, які артист проживав на початку творчого шляху і під час стадіонного шоу «LOVE IT ритм» 1 червня 2019 року.
Результати: 180 гостей відчули на собі ті почуття, які проживав MONATIK і проживає кожен на шляху до своєї мрії. Глядачі прем'єрного показу зустрілись зі «своїм» Олімпійським, адже вони потрапили на порожній стадіон і отримали потужне враження від масштабів арени. Ця історія — про страхи та сумніви, про пошуки та прагнення, про життя в оточенні «Своїх людей» і «Своїх фантазій».
Кейс: спеціальний імерсивний досвід у форматі променаду (від "promenade"- пішохідної прогулянки) для презентації ребрендингу «Альфа-Банк Україна» та комунікаційної кампанії «ТИ — МОЖЕШ»

Партнери:
«Альфа-Банк Україна», «Badoev ID»

Строки: 10 днів (від брифінгу до прем'єри)
Особливості: імерсивна дія розпочалась у самому серці країни — на площі перед НСК «Олімпійський». Гості надягли навушники й занурилися у 60-ти хвилинний імерсивний досвід перед презентацією.
Вони рухались спеціальним маршрутом, дослухаючись Голосу провідника — Мрії, яка запропонувала прогулятися та згадати дещо дійсно важливе.
Результати: імерсивний променад дозволив відчути нову філософію ребрендлингу банку ще до початку «офіційної» презентації. Гості прожили емоційний досвід, згадали те, у що вони вірять, адже кожна мрія унікальна.
Підписка