uzahvati — перша в Україні творча команда, яка працює у жанрі імерсивних проєктів. Це 7 репертуарних вистав та понад 17 тисяч глядачів.

З 2016 року ми створюємо проєкти, які дарують новий емоційний досвід та трансформують учасників.

Вистави «THE TIME», «DIALOGY», «STEREO» та «S V O I» можуть стати абсолютно новим культурним досвідом у вашій країні чи місті.

Ми дуже хочемо, щоб творчі емоційні проєкти команди uzahvati стали доступні якомога більшій кількості людей по всьому світу. Та, якщо ви читаєте цей текст, отже, поділяєте наше бажання.

Франчайзинг вистав команди uzahvati

Франчайзинг вистав команди uzahvati
Франчайзинг вистав команди uzahvati 1
Франчайзинг вистав команди uzahvati 2
Франчайзинг вистав команди uzahvati 3
стрелка
Все просто і все можливо
Але лише у тісній взаємодії з вами, бо в імерсивних проєктах нашими співавторами стають простір та глядачі. Їх не можна перевезти механічно (як класичні театральні вистави з одного залу в інший).
Разом ми
зважимо особливості місцевості, локацій та можливість побудови маршруту (для вистави-променаду)
вивчимо соціокультурну специфіку міста/країни
знайдемо близькі та зрозумілі конкретній аудиторії образи, історії та асоціації
стрелка 2
Кейс: вистава-променад «THE TIME» у Загребі (Хорватія), 2019

Партнери: ZKM-Theatre у Загребі

Строки: 6 місяців (від етапу переговорів до прем'єри вистави)

Особливості: ідея вистави трансформувалася разом з новим культурним контекстом. З'явилися нові епізоди, хорватська музика та властивий хорватам неспішний темпоритм.

Результати: новий погляд на Загреб, відчуття вистави «своєю» в іншому місті, успішна прем'єра, позитивні відгуки в рейтингових місцевих ЗМІ (Vecernji.hr і ZG-Kult) та можливість реалізації проєкту в довгостроковій перспективі.
Близькі наші цінності?
Разом створимо новий емоційний досвід у вашій країні чи місті.
Команда uzahvati надасть
права
стрелка 2
навчання вашої команди
обладнання
реквізит
підтримку
консультування
Підписка