Про нас говорять ЗМІ

З 2016 року створюємо імерсивні вистави, які дарують новий емоційний досвід. Ми досліджуємо театр, простір та сенси.Кожен проєкт — це привід замислитися та розкритися.
Наш Киев — журнал про столицю
Я пережила катарсис на імерсивному досвіді MONO. Я більше не хочу жити конвеєром непотрібних товарів, які дарують несправжні відчуття. Я хочу робити вибір. Я хочу зважувати своє життя.
Вперше я не знала, як підступитися до тексту. Мене розривали дві особистості: журналістки та глядачки. Мені треба було описати те, як проходить вистава. І це «треба» журналіста. Але, з іншого боку, мені хотілося написати філософське есе на тему того, що ми починаємо забувати про справжність усього людського.
Yabl — журнал про культуру і дозвілля В принципі меседж вистави простий: робімо паузи у словах, вчіться слухати тишу, пам'ятайте про вічне. Однак втілення ідеї багате самої ідеї. І взагалі uzahvati молодці: вони роблять те, що у нас не робить більше ніхто. Питання: «Як пройти в бібліотеку?» знову стає актуальним — там тепер буває театр.
Вони змушують піднятися з театрального крісла і розчинитися у дії, що розгортається на тлі декорацій рідного міста. І ці відчуття дійсно заслуговує оплесків. Нехай навіть поплескати можна тільки голосу у своїй голові.
Я рекомендую цей спектакль поза сценою всім, хто втомився від постійної напруги, хто не пам'ятає, коли довіряв незнайомцям, хто просто хоче зрозуміти про себе щось нове. Ви не зможете переказати подрузі драматичний сюжет вистави, не будете знати по іменах учасників дії, як і не відчуєте, як швидко пролетів час, — але будете наповнені дивною ейфорією. Часом непросто почути себе, але це — головний монолог у вашому житті. Хочу — жіночий портал
Імерсивні спектаклі від uzahvati нагадують сеанс із психотерапевтом, але у його ролі виступає не стороння людина, а безпосередньо глядач. Самокопання та рефлексія — приємні наслідки від участі в імерсивних виставах.
Вистава, яка ламає звичне поняття театру і виходить за будь-які рамки людського сприйняття. І найголовніше — в якій багато залежить від самого глядача. IOD media — інтернет-журнал
Хочете створити новий емоційний досвід разом?
Підписка