забігти на 10 хвилин за необхідним
розгублено блукати серед полиць орієнтуючись на «модно» або «корисно»
шукати щось новеньке ... або відмовляти собі, тому що «занадто дорого»
йти на запах, за яскравими етикетками та бурчанням у животі
або скористатися доставкою й залишитись вдома
Головний герой MONO — ти, а кожен сюжетний поворот — новий ракурс на звичне, перетворюючи його на низку питань до себе. Повернути розуміння власних «Хочу» та «Треба», немов прокинутися і розпочати «з нуля».
Обирай серед доступних локацій у Києві:
Супермаркет «Сільпо», ТРЦ Gulliver,
Спортивна площа, 1a
Супермаркет «Сільпо», Нивки,
проспект Берестейський 94/1
*Супермаркети-локації не несуть відповідальності за зміст та сюжет імерсивного досвіду. MONO — авторський проєкт команди uzahvati
До зустрічі зі своїми бажаннями...
MONO — це досвід у супермаркеті, який допоможе зважити своє життя за 60 хвилин занурення у себе. Як? Слідуючи Голосам в навушниках і списку покупок, поступово занурюючись у тему вибору та внутрішніх пошуків, адже життя завжди дарує вибір: